Rezygnacja i zwroty
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy.
Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
Aby odstąpić od umowy zawartej w sklepie, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: sklep.smartlap@gmail.com. Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej.

(Oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

IT Wizard - Mirosław Karasiewicz
ul. Ochodza 33
62-240 Trzemeszno

Ja ................................................niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych rzeczy...............................................................................
Data zawarcia umowy to.....................................
Data odbioru...................................................
Imię i nazwisko.....................................................................
Login w sklepie ........................................................................
Adres..................................................................................
Data...................................................................................
Podpis (tylko jeżeli formularz jest wysłany w wersji papierowej)
..............................................................................................

Do zwracanego przedmiotu należy dołączyć oryginał dowodu zakupu. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru.

Zwracamy wszystkie otrzymane od Klienta płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o odstąpieniu od umowy.
Prosimy o zwrócenie uwagi na stan paczki przy jej odbiorze. Należy sprawdzić, czy przesyłka nie jest w jakikolwiek sposób uszkodzona: np. mechanicznie, czy zabezpieczenie nie nosi śladów ingerencji ( czy taśma nie jest naruszona) itp. Jeśli są jakiekolwiek uszkodzenia, należy w obecności listonosza lub kuriera otworzyć paczkę i sprawdzić, czy towar zamówiony nie został uszkodzony w czasie transportu. Jeśli produkty okażą się uszkodzone, wylane, pogniecione itp, należy w obecności doręczyciela spisać protokół reklamacyjny (odmowa przyjęcia paczki i powód - uszkodzenie zawartości przez doręczyciela). Będzie to podstawą do reklamacji towaru.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl